torsdag 13. januar 2011

Syskrinet mitt.


Jeg er veldig heldig som har fått dette flotte syskrinet etter min mormor , det er min morfar som har laget det til henne for mange mange år siden. Min morfar er snekker og jeg veit at han laget flere slike flotte syskrin. Min mormor var veldig glad i håndarbeid spesielt strikking og brodering . Og jeg husker godt at jeg mange ganger spurte om lov til å " rydde " i dette syskrinet , jeg synes det var så gøy å holde på med det var masse knapper og hvite globoid esker med nåler osv. Skrinet var tomt når jeg overtok det - men jeg var så heldig å få med hennes fingerbølle i sølv som hun fikk til konfirmasjonen. Jeg har fylt det opp med nye ting og skrinet er flittig i bruk og jeg skal passe veldig godt på det.

1 kommentar:

  1. Åhhhhh, så fint!
    Heldige du!

    Eg ønske meg og et sånt :o)

    SvarSlett