søndag 23. januar 2011

@ søndag

 En lappeveske ,  det har jeg laget idag - har klipt i de flotte stoffene som kommer fra kaspara , de er så fine at jeg nesten får vondt når jeg klipper i dem : D


her nærmer jeg meg målet...



Disse fine håndtakene passer godt men utfordrende å få festet - men det gikk nå på et vis.



her har jeg tilbrakt store deler av denne dagen


Og tryll - tryll her er vesken ferdig , hvis du ser nøye etter så matcher neglelakken med fargene på vesken :)


Har sydd denne idag også -- etter mønster litt kronglete men blir en grei handleveske :))

3 kommentarer:

  1. Så fiiine vesker!!!
    Den øverste der var ekstra super for meg faktisk, for eg har sånne håndtak som eg ikkje har brukt :o) Det ser ut som nåke eg kunne fått til ;o)

    Ha ei kreativ og flott veka videre!

    SvarSlett
  2. Hei, så koselig blogg du har, her vil jeg lese mere, legger meg til som fast følger jeg;) ha en fin uke videre, mvh Wilhelmines blogg.

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Sååå gøy å se dine kombinasjoner av kaspara-stoffene og resultatet ; den fine og frodige vesken! Artig at du bruker disse trehankene.
    Ha en fin dag i solen!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett