onsdag 5. januar 2011

Pc mappe a`la meg.


Når jentene mine fikk seg mini pcèr , var behovet for en veske /mappe til å ha de i på sin plass. Jeg satte igang med det jeg hadde for hånden av stoff  og som vatt brukte jeg  noen julebrikker som jeg ikke har i bruk lenger og  det funker perfekt . Jeg hadde dette mønstrete stoffet som er et skjørt,  kjøpt på fretex i Tønsberg for et par år siden. Og siden redesign er noe jeg har sansen for, var dette prosjektet mitt helt i den gaten. Jeg har laget en lomme til laderen , og borrelås til lukkingen.





 Jentene sine pc mapper er i flittig bruk , pcène er godt nok beskyttet. Jeg har sydd endel av disse etterhvert . Tenker å vise noen flere i morgen.



                                               Her sier jeg og junior hei fra sykroken min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar