søndag 16. januar 2011

Søndag , raspeballer , regnvær og innedag .


I dag som igår regner det og blåser det godt her langt ute på Sotra. Alle holder på med sitt store som små , junior har kjøpt seg DS -spill i helgen og er opptatt med å lære seg diverse spill , han fikk akkurat besøk av en kompis , også han hadde med seg sitt DS. De store barna styrer med sitt , far i huset øver og koser seg med gitaren nede i kjelleren . Jeg slapper av så godt jeg kan med min vonde rygg ....


Er helt sikker på at raspeballer og sying hjelper på mine " ondter "


Jeg og Line ( eldste jenta) var en tur på Ikea og fretex igår , fant noe fint - her er noe av det . Liker så godt det stormønstrete stoffet fra Ikea  ,minner meg om sommer.

ha en fin søndag , det skal jeg .

2 kommentarer:

  1. Og tro meg på at ingenting er som mors deilige søndagsmiddag en slik ruskeværsdag.Jeg spiller,barna leker, mor blogger og syr. Er det dette som er fullkommen harmoni eller. Vet ikke jeg,men nærmere har ikke jeg vert i dag i alle fall.

    SvarSlett
  2. Ååå dette så fantastisk ut. Tror jeg kommer løpende til Sotra! En panne med raspeballer og en haug med stoff! Her kunne jeg oppholdt meg i dagevis...hi.hi

    Klem fra meg

    SvarSlett