søndag 20. mars 2011

Striper,stjerner og polkadotter.


Har sydd fire brødkurver eller man kan jo egentlig ha alt mulig oppi dem - det er vel bare fantasien som setter en stopper for det : lys, te-lys, boller , muffins , leker ,sminke osv osv.


Disse kan brukes på begge sider - bare å vrenge om...


To stk. grytekluter - har alltid hatt en forkjærlighet for grytekluter jeg - husker når jeg var lita og fikk lov til å hjelpe mamma å stryke ( aleine) da var det grytekluter og hun hadde masse forskjellige , opptørkningshandkler , lommetørkler og duker som var det jeg fikk stryke - jeg likte det godt spes. å bruke den fine dynkeflaska med lyseblå kork ( har du den ennå mamma).
Den mellomste min har også i sine yngre dager fått lov å holde på med det samme .

Nei nå er det middag som gjelder her i huset - får hive meg rundt .

2 kommentarer:

  1. Lilla og gult er en utrolig fin kombinasjon - skal skrive det bak øret mitt ;). Nå leker jeg med en annen fargekombinasjon i hodet - gult, grønt, blått og grønt. Jeg må klippe og gult før jeg kan begynne å sy nå - for de andre fargene har jeg mer enn nok lapper i - og det klør i fingrene etter å begynne å leke med farger og mønster. Det er liksom favorittfasen i et hvert produkt - å legge ut lapper og lage "mønsteret".

    Nå er det vel ikke lenge før dere begynner å rulle nei ;). Så forventningsfulle dere må være - jeg kan kjenne på det bare ved å forestille meg - en hel sesong foran dere ;). Håper vi får følge litt med på turene?!?

    Ønsker deg en fin start på den nye uka ;). Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Heisan Taratei
    Skal si du er super-effektiv på syfronten!
    Hvilket serum går du på? (hi,hi)
    Slike fine brødkurver har jeg aldri prøvd å sy faktisk og jammen meg har du dreisen der.
    Gult og lilla er lekkert sammen. Har sydd noen grytekluter i gult og lilla tidligere, og de fikk bein å gå på.
    Ha en fin kveld og takk for kikken!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett