mandag 21. mars 2011

Ettermiddag i heimen.



Nå sitter jeg med en stor kopp kaffe og slapper av i sofaen , idag har jeg vært på Bergen lærerhøgskole hele dagen - sammen med en full aula av førskolelærere , fagdag for øvingslærere - med fokus på de aller minste barna i barnehagen.
En av foreleserene var Magne Raundalen - en guru innen sitt felt etter min mening i allefall.
I en av pausene var jeg innom Studia ( bokhandel) og kjøpte med meg en bok til junior : Mitt første dyreleksikon...



Far og sønn har en stor felles interesse : DYR , så i bakgrunnen her hører jeg et stort engasjement rundt diverse dyrearter - far brilierer med sin kunnskap - og junior følger opp med sin kunnskap , jammen kan han mye 6,7 åringen vår.

Jeg for min del dypdykker i nye Bolig Pluss etterfulgt med litt strikking.
Ha en fin kveld.


1 kommentar:

  1. Ja, ikke sant det var mye fint i den butikken...den som bare hadde vært millionær;) Bare koselig at du lager slike pulsvanter, det er det bloggingen er til for meg, bli inspirert og bare fint om jeg også kan inspirere andre. Ha en fin kveld...om to dager reiser Wilhelmine med brannmannen på en tur til London...det skal bli kjekt asså...cafeliv og god mat;)

    SvarSlett