søndag 13. mars 2011

jeg fant - jeg fant


Her er noe av min fangst fra igår - fant en gammel kjøkkengardinkappe , hjemmelaget og brodert - den har jeg en plan med , må bare lage den litt lengre for at den skal passe på vårt kjøkkenvindu :))


Strikket ferdig sokkene til junior - han valgte garnet selv - vi har et stort forbruk av tjukkesokker her i vår familie - det har en sammenheng med vårt gamle hus og noe kalde gulv . Så med jevne mellomrom måjeg srikke opp et lager - pleier å strikke sokker når vi er på ferie og kjører land og strand rundt , et perfekt håndarbeid som jeg ikke trenger mønster til - mesteparten av disse sokkene blei til på flyet mellom Bergen og Trondheim .


Her laver snøen ned - men jeg blir nok inne - og blir å finne her :


2 kommentarer:

  1. Hei på deg, så mye fint du fant da. Nydelige grytelapper;) Ha en fin søndag, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Ahhh, lykkefølelsen av å gjørr funn :o)

    Misunnelig på alle som kan strikke sokker...

    SvarSlett