søndag 27. mars 2011

Årets 1.ste bo-biltur


Tidlig lørdag morgen pakket vi fort inn i bobilen og satte snuten nordover - målet var Hellesøy helt nord i Øygarden kommune. Det er et sjarmerende lite fiskevær med en snuppete landhandel - hvor vi blei tilbudt påsmurte skiver med egg og kaffe :))
Det er andre gangen vi er der ute med bobilen vår og sammen med gode venner blei dette en kjempekoselig tur.


Glassklart vann og naust tett i tett - vakkert.


Camping vennene våre hadde tatt turen allerede fredag og funnet en fin plass til oss , selvfølgelig sjøutsikt og litt i le for vinden. Solen strålte om kapp med oss - vi bare nøyt hvert minutt - det er noe spesielt med den 1.ste turen....
Mari poserer villig utenfor vidunderet vårt.


Været snudde totalt iløpet av ettermiddagen - det blei vind , snø og regn- vi tok returen noe tidlig idag og som dere ser så blåste det friskt over Rognesundsbrua.
Vi avsluttet med ett lite stopp ved Tellnes skole der var det LOPPIS , jeg fikk med meg ett par duker i noen av mine yndlingsfarger++ (viser seinere) og min kjære gikk fornøyd ut med en liten bunke med krim.
Nå er det snart middag for store og små og jeg skal dulle videre med mitt mmmmm søndager.

1 kommentar:

  1. Det så utrolig idyllisk ut!
    Tenker det gir påfyll av energi med en slik tur :)

    Marianne

    SvarSlett