lørdag 19. mars 2011

Gjett hvor jeg har vært idag?


Gjett hvor jeg har vært i dag da??

Når jeg kom inn døren så kjente jeg pulsen stige FY FELA så UTROLIG masse herlige stoffer og ALT hva man kan tenke seg av sy utstyr . Jeg hadde ikke vært her før så jeg beskuet det hele litt på avstand , jeg observerte at måten å handle her nok var å plukke ut ruller med stoff selv og ta de oppi vogna og få det klipt opp av klippedamer. Enkelte kunder så jeg nesten ikke bak kurven - snakk om stabler av ruller. Jeg spurte pent en av kundene om det var sånn man gjorde det her - at mine observasjoner var korrekte - og ja sånn var det det foregikk . Jeg begynte å plukke ruller og følte meg fort som en dreven stoffhandledame, vips var det gått en time og jeg var såååå fornøyd med min handel idag.
Har egentlig mest lyst til å sy litt NÅ.... men jeg tålmer meg til i morra - nå skal jeg lage deilig kvelds til gjengen min her.
Vi har vært på campingbesøk på Kleppesjøen idag (5 min fra oss), kjempekoselig - Er nok ikke så alt for lenge til vi ruller ut på veien med Bobilen vår , har nemlig også kjøpt oss gassgrill og steikeovn til den idag - så nå blir det fløtegratinerte og lasagne på på tur.


2 kommentarer:

  1. Fy søren!
    Eg og vil! :o)

    Blir spennande å sjå ka du syr av dette.

    SvarSlett
  2. Hei på deg, så mye fine stoffer. Jeg elsker også stoff og stil, blir spennende å se hva slags fine ting du syr av dette. Klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett