søndag 6. mars 2011

Fastelaven :))


Skikkelig vårfølelse idag - solen som skinner inn i stua og deilig temperatur ute, tok meg en svingom rundt i hagen å plukket med meg bjørkekvister i anledning dagen. Spurte junior om han ville være med å pynte litt på kvistene - men han ville heller skyte på blink( faren har laget tegnet blink på oppvaskmaskinen - skjønte hintet når jeg har vært blink de siste dagene..) med den nye pil & buen som jeg kjøpte med meg fra Trondheim.
Tok litt bånd rundt stilkene , synes i grunnen kvistene er pene nok i seg selv :))




Bolleberg på kjøkkenbenken idag mmm...


Var innom Søstrene Grene i Trondheim - masse fint der men det er begrenset hva man kan kjøpe med seg når kofferten er liten.
Kjøpte disse kurvene til jentene - det er skikkelig redesign - magasin ark som er brettet og flettet sammen - Fine :))

Nå skal jeg finne frem strikketøyet og benke meg forann Tv - heia Petter og Norge :)

2 kommentarer:

  1. De bollene så skikkelig gode ut, nam nam:-)
    Nyt boller, gull og søndag- søt blogg har du og!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. MMM, de bollene så veldig gode ut. Ha en fin helg som kommer, deilig med fri. Klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett