onsdag 9. mars 2011

Utfordring :))

Jeg har fått en utfordring av søte/snille Marianne på landet , den går ut på å fortelle 8 ting om meg selv .
Ja ja da er det vel bare å hive seg rundt - men hva skal jeg velge ??
Ok Marianne jeg tar utfordringen :))

1. Jeg er totalt avhengig av glovarm kaffe før klokken 10 om morran , hvis ikke så tror jeg at jeg får vondt i hodet.

2. Jeg har en lei tendens til å ikke drikke opp den siste slurken av kaffen min - det har en sammenheng med at jeg må helst ha glovarm kaffe.

3. Å ja , jeg har en jobb som jeg stortrives med - og de beste kollegaene som gjør at arbeidsplassen er et godt sted å være både for store og små.

4. Liker veldig godt gamle og sjarmerende ting - Loppemarked YES!!

5. Hmm vil nok si om meg selv at jeg er ganske så pratsom eller kjapping som enkelte som jeg kjenner vil kalle det.

6. Bruker ofte å "utfordre" mine nærmeste på at de må si hvor sultne de er på en skala fra 1-10 , det funker veldig bra for meg siden jeg ikke er så god til å beregne mengde mat.

7. Er A - menneske

8. Er veldig hjemmekjær - liker meg aller aller best når jeg har mine nærmeste rundt meg - og jeg kan stelle og stulle med de :))




Kjenner på meg at denne listen fort kunne blitt lenger - men dette får holde for denne gang .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar