lørdag 12. mars 2011

Fretex - tur.

Ikke så værst med vind over Sotrabroen idag , sola tittet fram og mor & far på tur.
Målet for turen var noe forskjellig da men over  broen, gjennom byen bar det og strakeveien til Fretex for min del - og vips der føyk mannen videre til Bergen Caravan.


Fin utstilling - og masse flotte Sally Ann produkter til salgs i butikken :)



Jeg storkosa meg og kurven blei fullere og fullere - og etter 1 time dukket mannen opp igjen , han duret rett bort til hyllen med krimbøker - "bokslukeren" kaller jeg han.
Hva jeg kjøpte - kommer seinere - men kan si så mye at det meste allerede har seg en svingom i vaskemaskinen.
Tidligere har jeg hatt en annen fretex som ligger på en annen kant av byen som favorittfretex - Nå har jeg denne som nr 1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar