lørdag 22. januar 2011

hmmm hva skal jeg gjøre først...


Noen ganger er det sånn at jeg har mange ting jeg har lyst til å sette igang med av diverse små og store prosjekter - akkurat nå har jeg det sånn - men hva skal jeg gjøre først???
Det er stille i huset , den eldste og den yngste koser seg med en Harry Potter film - mannen har reist til Oslo og kommer ikke hjem før i morgen. Og her sitter jeg og lurer på hva jeg skal gjøre først...


Noe nytt stoff og flotte bånd kjøpt billig på Kremmerhuset gir meg inspirasjon , men


tror jeg tar meg en kopp kaffe og kikker i det nye bladet mitt først , før jeg setter meg opp til symaskinen .

Tuddelu.





1 kommentar:

  1. Tihi, kjenne meg igjen :o)

    Har så masse eg har lyst te å lage at det av og te blir ingenting ;o)

    Blir spennande å sjå om det blei nåke produksjon i dag. Eg har ein kropp som ikkje vil nåke i dag, men plutselig...
    Dagen e jo ikkje øve endå ;o)

    Ha ei kreativ og flott helg videre :o)

    SvarSlett