fredag 28. januar 2011

Pakke i posten.


I helgen har jeg tenkt til å prøve meg på Tilda dukker , men jeg liker best å sy på " fri" , så det blir veldig spennende om jeg får dette til - her må jeg nok være pinlig nøyaktig hvis resultatet skal bli fint.


Mamma kom med en liten bestilling på en hette til brødristeren som de har fremme på benken , her på bildet er den tredd på vår brødrister som er mindre .

Hm lurer på om jeg skal bære symaskinen min ned i kveld , så kan jeg sy samtidig som vi ser på korslaget ... brrrr brrr. ( kanskje ikke symaskindur er like koselig sammen med fin musikk....)

1 kommentar:

  1. Det såg ut som et nøyaktighetsarbeid ja :o)
    Trur den fine duren passe fint som backup te korslaget eg ;o)

    Så fin gangen dåkkas var blitt og da!
    Ha ein storveis kveld snuppa!

    SvarSlett