mandag 3. januar 2011

En fødsel på gang

Jeg har i det siste gått svanger med en blogg , og nå idag skjer det Sammensurium blir født .....juhu...
Her inne vil jeg forhåpentligvis trives og kose meg .. Jeg har fulgt med på blogger i mange år og har mange favoritter , og det er ikke i tvil om at blogging gir inspirasjon og får kreativiteten frem hos mange ( i allefall min).
Jeg ønsker å fylle min blogg med ting og tang jeg lager , litt interiør fra hus og heim og små og store hendelser som skjer og opptar meg i min hverdag.

Jeg ønsker meg selv lykke til , og så får veien bli til mens jeg går....


3 kommentarer:

  1. Heisan!
    Gratulerer med blogg og hjertelig velkommen til bloggverden! Blogging er en superkoselig hobby og visst er det inspirerende å se alt det flotte som lages i de tusen hjem og gøy å sniktitte inn i andres gemakker.
    Så fin røff oppbevaringssak du viser oss. Laget to i lignende farger til sønnene mine da de var små.
    Ha en god natt og en fin morgendag!
    Klem fra Kaspara som kanskje fikk æren av å være din første gjest?

    SvarSlett
  2. Takk for det Kaspara , kjekt at du tok turen innom. Ja har sett dine oppbevaringssak og har nok blitt inspirert av deg :))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg!
    Dette er en utrolig hyggelig og givende hobby. Jeg er selv blitt mye ivrigere til både håndarbeid, teste nye oppskrifter og gjøre det koselig i heimen etter at jeg flyttet inn i bloggverdenen for snart to år siden. Og så får man kontakt med mange utrolig flotte og rause mennesker på denne måten.
    Håper du også vil trives som blogger.
    Jeg er ekstra nysgjerrig på sånne "altmuligblogger" som det høres ut til at du planlegger; jeg går fort lei hvis det blir kun strikking, kun bøker eller kun interiør. Litt av hvert er morsomt.
    Lykke til videre - det blir spennende å følge deg!
    God helg :)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett