fredag 14. januar 2011

Nye stoffer og et lite tips.


Jeg har vært så heldig å fått noen fine stoffer av en snill dame jeg kjenner , er stadig på " stoffjakt" og blir veldig glad når jeg får eller finner stoffskatter. Tror sikkert jeg har sagt det til alle jeg kjenner at har de noe gammelt sengetøy , duker , gardiner eller lignende så er jeg klar for å ta imot , nå sa jeg det igjen hehe...


Det lillablomstrete er sengetøy til 50% kjøpt på Kid.


TIPS: øverst på ønskelisten min fra min mann denne julen , var en Bergansbukse modell : Rask , og den fikk jeg selvfølgelig og alt det andre jeg ønsket meg også. Men tipset mitt her er at er du som meg sånn ca 165 på strømpelesten og passer godt inn i Medium str. så bestill buksen 5 cm kortere på beina. Det gjorde jeg etter at en god kollega veiledet meg ut av str. small siden den var " noe" trang i livet. Da blei den perfekt og jeg kan ha ull under, og til og med fleece  på kalde dager . Så nå skal jeg klippe av merkelappene ....


 


Nyt en deilig fredagskveld  --- det skal nemlig jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar