onsdag 2. februar 2011

vintage


Jeg må jo si at noen av mine loppefunn ikke  alltid er like fine , lure eller nyttige . Men disse skoene er jeg veldig fornøyd med .
De er kjøpt i en bruktbutikk i Tønsberg , de er i mykt skinn og Italienske og det som er skikkelig herlig med de er at jeg aner en luksusklikk når jeg går med de. De er gode å gå med også -- og med lilla eller rød neglelakk og sommerkjole el. skjørt blir det fint veit du. ( jeg liker kombinasjonen lilla / rødt ) .
Vintagesko


Tilda Vintage engel ferdig nå i kveld.




Jeg er ganske sikker på at det skal bli en god stund til neste Tilda ... utttrolig mye putling phu.

1 kommentar:

  1. Jaaaaa!
    Skikkelig likte dei skoene :o)

    Ser uhyre putlete ut å sy dei dukkene ja, men et godt klapp på skuldera te deg som har vore så flink :o)

    SvarSlett