søndag 6. februar 2011

grytekluter og DS- etui


Jeg har sydd to sett med gule(påske)grytekluter , liker grytekluter som har litt størrelse - har en tendens til å brenne meg litt ...


Dette parret sydde jeg sist nå i ettermiddag - og vips hadde jeg sydd i hempene på feil side - men pytt pytt har allrede tatt de i bruk.


Nabogutten var oppe hos junior i går ettermiddag - og det hotteste for tiden er DS - spill.

Liker det ganske godt jeg også - Super Mario er kul.



De valgte stoff selv og valget falt på dette flammestoffet. De blei veldig fornøyde og praktisk også til disse dyre spillene.

4 kommentarer:

  1. Hei på deg, takk for koselig kommentar. Soppene har jeg laget selv, kjøpt mønster på Stoff og Stil, men det ga jeg opp...så da ble det frihåndshekling istedet for. Om du googler så finner du nok noen oppskrifter på slike sopper. De er så artige å lage. Nydelig lappeveske du har laget også som det er bilde av på bloggen din. Jeg bare elsker det stoffet med de store orange,rosa blomstene...jeg ser kaspara også bruker det mye. Ha en fin søndagskveld videre. Klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Utrolig fine ting du har laget!! Spørs om ikke jeg må bestille en slik ds-etui av deg :)

    SvarSlett
  3. Så flotte saker du har sydd!
    Likte særlig godt dei gule stoffene :o)

    SvarSlett
  4. Heisan..

    Så søte saker du har sydd i de friskeste farger!
    Det er kjekt å sy i sånne glade farger mens en venter på våren... klem fra meg

    SvarSlett