søndag 20. februar 2011

Mamma 65 år idag.


Idag 20. februar er min mamma 65 år HURRA .
På dette bildet ( som ikke er så veldig tydelig for de jeg har tatt bilde av bilde...) er det meg og mamma som høygravid. Jeg er nok 3,5 år sånn ca her tenker jeg , husker at jeg var så kry av dokka mi , mamma er så flink med håndarbeid så jeg hadde masse hjemmesydde og strikkede klær til dokka. Også vi jeg og min bror har hatt masse hjemmelagde klær opp gjennom .
Digger hårrullen i panneluggen , man skal ikke kimse av hårruller .


Her er jeg en stolt storesøster , lillebror Espen er født . Herlig bilde synes jeg ( megi orange genser) hadde alltid kort hår når jeg var liten . Gutten forran er en nabogutt på besøk , mamman er fotografen.

Gratulerer med dagen mamma :))

2 kommentarer:

  1. Hei på deg, så koselige bilder da. Tenk den som kunne hatt en tidsmaskin så vi kunne reise tilbake til den tiden;)
    Ja, sjalene jeg hekler er laget i Drops Alpakka garn. Jeg bruker 3 nøster pr sjal. Det er vanlig filet hekling, begynner med en sirkel på 6 masker, for så å øke en maske i hver side...det er så fint å hekle med dette garnet. Det er noe som heter Tynnalpakka også som jeg syntes er fint. Bruker nål nr 2,5 eller 3...det er det som gjør at strukturen blir så tett. Lykke til. Ha en fin kveld, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Hei på deg, kjære Tarantei ;) (det rima jo)

    Tusen takk for gode og oppmuntrende ord i kommentarfeltet når jeg havner opp med å vrenge sjela mi for verden ;). Det betydde så mye å få så god støtte i ryggen. Wow, sier jeg bare.

    Så heldig du er som har mammaen din "her nede". Mammaen min ble engel for over seks år siden, etter 20 år i kronisk sykdom. Jeg venner meg ikke helt til det å være mammaløs - men slik er livet. Gratulerer med dagen til mammaen din. Og deg ;).

    Klem!

    SvarSlett