tirsdag 8. februar 2011

god lukt...


Idag på jobben, fikk jeg to søte lavendeldufteputer av en snill kollega - hun har sanket lavendel fra egne planter , tørket de og laget søte dufteputer. Heldige meg har nå fått godduft i kommoden :)) dette skal jeg ha som et lite prosjekt neste høst også . Fine gaveideer dette her .


Laget et DS-etui til en gutt jeg kjenner - han er veldig glad i gult så med en flammefartsripe blei den ganske så tøff :)


Litt sunn kveldskos på oss - med litt mørk sjokolade - men det er jo også sunt :)) ha en fin kveld videre

Tjobing............

2 kommentarer:

  1. Sett i gang med storsøm sier nå bare jeg ;). Takke meg til et stort lappeteppe enn en Tildadukke - og jeg har prøvd begge deler ;). Har sverget på at jeg aldri mer skal Tildadukkesy ;). Nei - firkanter og rette sømmer.

    Min kjære er også fra Vestfold - fra Sandefjord ;). Vi også bruker også å være der nede noen dager hver sommer.

    SvarSlett
  2. Deilig med Lavendel puter, får aldri nok av det. Og så kan duften vare i hele 10 år!! Fantastisk plante!! =)

    SvarSlett