lørdag 5. februar 2011

små sko -setter også spor...

Jeg er så glad for at jeg har spart på de første skoene til barna ( det er lurt å ikke kaste alt mulig - selv om jeg øver meg litt på det da ..). jeg ser at de synes det er stas at de henger der. jeg har lurt på om jeg skal levere de inn til gullsmeden for å få de dyppet i sølv , men synes egentlig de er veldig sjarmerende sånn som de er nå også . Med slitte tupper og og spor etter de første skrittene.

På hyllen står sølvkruset som min samboer fikk til sin dåp i 1962 og et søtt tinn smykkeskrin som min mor fikk til sin konfirmasjon i 19... hmm klarer ikke helt å fastsette men tror det må være 1959 ??tilgi meg mamma hvis jeg tar helt feil :)


Vegard - Mari - Line


Mye sying på meg i det siste - men igår kveld - Rett før Senkveld så sprang jeg opp å fant pinner og garn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar