onsdag 23. februar 2011

Matøk :))

I helgen svingte jeg meg rundt på kjøkkenet , å laget "kasparabrød" , det er super godt... har laget det ett par ganger før også - denne gangen skar jeg det opp i biter å puttet det i frysen. Fyllet i dette brødet består av baconost , karve , flaksalt og purre - passer veldig godt varmt sammen med en stor kopp med te.


Siden gutten vår har operert i foten sin ( igår) så er det godt å ha bakt  favoritt kaken hans også - nemlig sjokoladekaken fra en god kollega, som jeg både har smakt på mange ganger og har vært så heldig å få oppskriften til . Det er litt kanel i den og brukt o`boy isteden for kakao.
Så nå har jeg skiftet yrke for noen dager fra førskolelærer til sykepleier eller kanskje hjelpepleier.

2 kommentarer:

  1. Nam, nam, ser godt ut ja :o)

    Håpe det snart blir friskt i heimen.

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ, dette ser godt ut. Kaspara har jo bare så mange gode oppskrifter. dette brødet er perfekt. Håper også snart at det blir friskt i heimen din. Ha en god helg, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett