tirsdag 1. februar 2011

150 dager


Idag er det 150 dager igjen til fellesferien , og det er jo egentlig veldig mange dager - men alikevell så synes jeg det går fort også . Jeg har det sånn at ( sikkert mange andre også) jeg liker å ha ting å glede meg til og se  frem til . Nå i disse dager er det årets sommerferie som vi planlegger - det blir ekstra spennende iår siden bobilen skal testes ut for alvor. Vi fikk noen flotte turer i høst , før frosten kom - men vi ser virkelig frem til å feriere med den.
I flere år har vi hatt campingvogn og brukt den flittig i feriene - på bildet over er det fra fjorårets ferie . Bildet er tatt i Selma Lagerløf sin hage ( Sunne i Sverige). Et praktfult hage og en spennende historie om en spennende dame. Hun var forfatter hun skrev bl.a. Gøsta Berlings Saga - hun var også en fremragende foretakskvinne med stor sukses.
Vi liker veldig godt å feriere i Sverige, vi har også familie der som vi pleier å besøke i Nykøping . Siden jeg er østlending som emigrerte til vestlandet for 20 år siden , så er jeg helt avhengig av familiepåfyll og besøk rundt om i Vestfold også.
Blir nok litt forskjellig i år også  , Danmark - Sverige og Vestfold er mitt ønske... og da blir det nok det ,tjihi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar