tirsdag 10. mai 2011

Kaffebesøk?


Neida , ikke som jeg veit om....
Bare jeg som lufter det "nye" kaffeserviset mitt som jeg har vært så heldig å fått overtatt av en snill kollega av meg.



De første eierene av dette var en fin familie som kollegaen min sin mormor var hushjelp hos.

Hun fikk det i gave


Og nå har det havnet hos en"fin" familie på Hamre.

Jeg synes det er veldig fint , blåblomster og gull , under står det Made in USSR - ordentlig russisk porselen , hele settet består av 6 kopper m/fat , 6 asjetter , stor rommelig sukkerkopp , fløtemugge , kakefat og en flott kaffekanne.

Dette skal jeg ta godt vare på og lufte av og til ...

Junior kikket spørrende bort på meg når jeg dekket på , " mamma , skal vi spise sånn eller?????"
Neida, mamma skal bare blogge litt...
" Åja"??? følte at svaret hans hang i luften som ett spørsmålstegn.

heheh skulle gjerne vært tankeleser ....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar