søndag 1. mai 2011

1.mai - og maling.


Dagen igår blei brukt til å male diverse rekkverk rundt om kring her , etter en pang start for min del ....jeg datt ned kjellertrappa på vei ned med skittentøy ... det gikk utover beina - så da går det bra å male :))

 Bobilen fikk hvile denne helgen - neste helg er vi på veien igjen..


Mari kom hjem med fin blomst - synes fargene på den er så sarte og fine .


Mari i dypkonsentrasjon eller dvs. tv- titting


RusseLine hjemom for å sove og spise litt .

Strålende sol og 1.mai idag , det blir nok maling idag også .
Selv om jeg er oppratt i streng 1.mai oppførsel :)) IKKE jobbe på 1. mai - det er arbeiderenes dag , og jeg og min bror blei pyntet fint - å vi dro til enten Holmestrand eller Tønsberg hvor vår pappa bærte faner og gikk i tog. Bare gode minner fra det.

Men pappa, flagget er oppe , gratulerer med dagen.

1 kommentar:

  1. Hei på deg, jeg er også russe mamma, hei og hopp hvor det går for seg med disse frøknene. Ha en fin 1. mai, klem Wilhelmine

    SvarSlett