lørdag 14. mai 2011

Hagen i mai.


I dag har det vært høyt tempo og jeg har fått gjort masse som står på listen over ting som skal gjøres.
Er overrasket over hvor masse man kan få ut av en lørdag , bare man får r... i gear.
Ny lavendel i potten - jeg har planer om å høste den og bruke tørket lavendel i dufteputer til høsten. det har jeg lært av en snill kollega som laget en sånn til meg her tidligere - duften av lavendel er bare HERLIG:


Har fått en ny ripsbusk i jorden idag også - blir spennende å følge med på om vi får den til - vi har skrinn jord her på Hamre.


Vegard og jeg sådde masse blomkarse her tidligere - de har stått inne i minidrivhuset og vokst seg store nok til å komme ut i det fri :))


Her er det tid for en kaffetår og den smakte veldig godt etter endt hagearbeid for idag.
Hadde mere energi igjen - så da svingte jeg skurebøtte og langkost inne en times tid.

Nå sitter jeg å kjenner på masse deilige lukter fra kjøkkenet ... Vi har bestilt sjømat til kvelds idag - så nå er vestlendingen igang ... gleder meg.

Ha en melodiøs lørdagskveld - jeg for min del veit ikke helt om det blir Grand Prix - kjipt at ikke Norge er med .




1 kommentar:

  1. Hei på deg, så fin den lilla stolen er, spørs om ikke vi må herme etter dem, hvor er de fra? Vi har noen sorte som er makan, men de er nå helt slitt i fargen, så en ny lilla hadde vært topp...ha en god helg videre, klem Wilhelmine

    SvarSlett