søndag 29. mai 2011

Flere pc-mapper


Jeg synes det er så kjekt med disse pc-mappene  - og siden jeg har designet denne modellen sjølv er det jo ekstra kjekt.
Jeg har videreutviklet den etterhvert til det bedre med borelås og en "flipp" i åpningen...

Og det unike er jo at ingen er eller har maken.


De jeg lager passer til mini og midi pc - lurer på å lage til standard pc også - men de er større/tyngre og trenger mere polstring - og sånn som jeg ser det ( med jentene her i huseti allefall) så er det ikke de store bærbare de frakter med seg på tur/reise - liggebesøk osv.
Så jeg konkluderer nok med at det er mere praktisk med de svarte/store pc veskene til de store- jupp!!

1 kommentar:

  1. De er så flotte disse pc-mapene dine.
    Trur eg må prøve å lage ei eg og te me ska på tur i sommar :o)

    Ha ein kreativ og flott søndag videre!

    SvarSlett