søndag 19. juni 2011

Sommerhippieveske klar til bruk...


En helt "fersk" sommerhippieveske , brunt og lilla er fint sammen synes jeg.
Denne skal få bli med meg rundt om kring i ferien - tenk om 14 dager er vi  i Danmark - det gleder vi oss til det :))


Har leitet litt rundt om etter solmadrasser- men uten hell , den typen jeg tenker på finnes nok ikke lenger- de siste 5-6 årene har vi hatt med oss ett stort teppe rundt om på stranda osv. men det er noe utrangert... så jeg tenkte jeg fikk lage ett nytt som erstatting til det og solmadrassen - så da fant jeg fram sommerstoffet fra Ikea - det er til å bli glad av - foret med vatt og ett gammelt dynetrekk som bakside - dette vil nok funke bra

både

til

soling

og

som et svalt deilig teppe på sofaen - Vegard kapret det med engang:))
Ingenting er som å sovne på sofaen en fredags kveld med mamma og pappa rundt seg og kanskje en søster eller to - tror det må være en av de tingene junior liker aller best :))


Blomkarsen som jeg og junior plantet i våres begygnner for alvor å skyte fart - håper på ennå mere sol og varme bare.

Nå holder jeg på å motivere meg selv for å gå ut å klippe plenen - arbeidslyst kom- kom...

1 kommentar:

  1. Vi gleder oss veldig til å reise på sommerferie snart. Vi får nok noen herlige dager i Danmark sammen. Vi tenkte oss på tur til helgen også. Er blitt noen helger siden sist tur. Takk for i går forresten, dere kan virkelig overraske :-) Flott veske du har sydd deg. Snakkes i morgen. Klem

    SvarSlett