tirsdag 7. juni 2011

Skap oppgradering og keramikk.


Disse små furuskapene har vi hatt på kjøkkenet helt siden vi flyttet ut hit på Hamre.
Ikke spesielt vakre - men de har sin funksjon ennå - de huser nemlig mange av keramikk koppene som vi har fått og kjøpt ( spes. på 90-tallet) Jeg var nemlig en ihugga keramikk samler , og drømte om å ha keramikkverksted i kjelleren - gå med vide bukser og flekkete dongeriskjorter - og med selvlaget skilt nede ved veien : KERAMIKK VERKSTED - åpent når du vil - er jeg ikke der så ring med bjella !!( med pil opp til kjelleren vår.)
Det blei ikke helt sånn - men jammen har jeg vært i mange verksteder og kjøpt og fått masse fint.
Så keramikken min kaster jeg aldri .




Tenkte skapene trengte litt oppgradering - så for en stund siden satte jeg igang med maling - synes det var fint med hvitt :)




Lurte på å bare ha det hvitt- men blei inspirert av noen andre bloggere - fant frem Tilda stoff og vips så var keramikken skjult bak stoffet ... men det kan lett taes av igjen. Har planer om å skfte knottene - kanskje jeg finner noen fine i sommer på ferien - I København kanskje det hadde vært knas :))


2 kommentarer:

  1. Skapene ble lekre, nye skap jo! Det ble grådig fint med stoffet i vinduene!
    Gleder meg til å se knottene du finner :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble med stoff i vinduene;)) Klem Wilhelmine

    SvarSlett