torsdag 30. juni 2011

Sommerferie 2011.


SOMMERFERIE

Tenker at det ordet er en av topp 5 på min liste om positivt ladede ord .

Nå er bobilen ferdig pakket , vasket , gass på tankene og klar for å ta oss med på den første sommerferien sammen.
Vi starter i morra rett etter at jeg er ferdig på jobb - da drar vi sammen med gode venner over til østlandet -camper en natt og så går turen videre til Sandefjord til pappa og Lise. Line skal bli med dit - for hun skal nemlig noe spennende på lørdag - hun skal ta over hybelen som hun skal leie på Eik -  hun skal starte på sykepleiehøgskolen til høsten. Da er det godt både for henne og meg at det er nok av slekt rundtomkring.
Vi reiser videre til Danmark med hurtigbåten fra Larvik kl 17.30 lørdags ettermiddag over til Hirtshals.
Så reiser vi nedover mot Billund og Legoland - og dette har jeg tenkt til å blogge om så heng med jeg vil dele bilder og opplevelser .
Nå slapper jeg av med litt rødt i glasset - ny lakkede negler - og aner noen sommerfugler i magen .




2 kommentarer:

  1. Hei på deg, deilig med ferie da...vi var i København forrige helg, så deilig i Danmark asså. Kos deg masse, skal bli fint å følge dere på ferie...klem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. God tur og ferie! :-)

    SvarSlett