søndag 26. juni 2011

Den siste helgen i juni...


Synes ikke det lenge siden jeg skrev : 150 dager igjen - her inne på bloggen - og nå er det 5 dager igjen til vi triller avgårde på første sommerferie med bobilen vår - LYKKE...
Idag har jeg kosa meg i sola med Knausgård - og dillet og dallet litt i heimen.


Dagen igår blei brukt til klargjøring av bobil - vaske hus - og innimellom lage litt lunch til noe søte små som koser seg med grillpølse i solen.


Min kjære klippet gress ( og det har vi masse av) , kanter og stusset ditt og datt - en kjempejobb - og da smaker det knallgodt med litt iskaldt drikke - lavendelen min blomstrer så fint her på terrassebordet :))


Når Vegard blei hentet opp til middag idag ( han var hos nabogutten )så kom han smilende inn på kjøkkenet til meg " mamma, denne er til deg ( tjihi) har du plass til den her inne ? mja den passer supert på terrassen den Vegard ikke sant? heldigvis var han enig i det :)))
Som den pedagogen jeg er så veit jeg at kommer barn inn med blomster til mamman sin så sier man tusen takk og setter dem i vann Okke Som ( trenger jo ikke være pedagog for å vite det he he)


Innimellom satte jeg en supergod gjærdeig av 2 kg. mel ( tatt den med fra jobben - der trylles det nemlig til stadig frem de herligste bakstverk fra akkurat denne deigen) jeg laget , ostehorn , horn med sesamfrø og jammen blei det ikke et brett med skillingsboller også - og de skal jeg smake på nå til kaffen.

Ha en fin søndagsettermiddag og kveld
klem fra meg taratei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar