fredag 17. juni 2011

Noen dager i hovedstaden.


Jeg har hatt noen herlige dager i Oslo sammen min søte svigerinne - og vi har virkelig kosa oss og prata non-stopp :))
Her sitter vi på Karl Johan og spiser middag
og

jeg

har




Akkurat kommet fra Bergen og regn...
Det var i forbindelse med at min super flinke tante sin disputas ved Rikshospitalet den 15.juni.



Vi var så heldige å få være med på denne store dagen hennes - på bildet er hun i full gang med prøveforelesningen før selve disputasen.
Hun var kjempeflink og gjennomførte en glitrende disputas under emnet Vold og overgrep blandt eldre .
Spennede var det å være med på disputasmiddagen - god mat - MANGE flotte taler og høytid er gode stikkord for kvelden og min tante har blitt Doktorang.





Frokosten dagen derpå blei spist her - vi kjøpte en god panini -fant veien til slottsplassen

og
nøyt
utsikten
en tidlig morgen nedover
Karl Johan




Etter litt shooping så var jeg klar for Bergen/Sotra igjen og hjem
til hverdagen  - men det er ikke til å stikke under en stol at det var godt med en liten husmorferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar