søndag 4. september 2011

Rallarvegen


Fredag ettermiddag rett etter jobb , kjørte vi avgårde med bobilen inn til Flåm - 3 timer tar det her ifra Sund på søre Sotra. Der inne hadde fam. Skage booket en flott plass til oss inne på campingen.
Målet med turen var for meg og mange andre fra jobben + sine bedre halvdeler å sykle RALLARVEGEN - dvs deler av den fra Finse og ned til Flåm.
Tidlig lørdag morgen kl. 07.00 stod jeg opp å smurte meg deilig niste og pakke med meg diverse klær o.l. for å prøve å være mest mulig rustet mot vær og vind.
Det regnet .....men ingen hindring.....
Halv 9 tok 17 stk. spente og litt småtrøtte venner toget fra Flåm via Myrdal og videre med Bergensbanen til Finse stasjon 1222 m.o.h.
Så startet ferden langs RALLARVEGEN .... og for en opplevelse.........


Her har jeg nådd vegens høyeste punkt :))) akkurat da syklet jeg litt aleine - så måtte få noen andre til å ta bilde av meg - men det var ingen problem:))


Natur og utfordringer " tok" meg totalt - jeg hadde noen herlige timer over fjellet sammen med motiverende venner :)




Monika Og Monica


Dette bildet tok jeg før de værste svingene ned til Flåm startet 21 hårnålsvinger - det var bratt det....

Alle 17 gjennomførte strålende - og jeg tror nok alle var enige om at dette måtte gjentaes :)))



Per , Vegard og Eva B. var igjen nede på campingen å lagde en fantastisk god lapskaus til oss ( Vegard skrellet alle gulerøttene 2 pk.) Den smakte godt den med en kald en til!!

Må nevne at ryggen har fått noe juling - meeen hva gjør vel det :))

Tusen takk for en herlig helg sammen med gjengen .

2 kommentarer:

  1. Takk for en flott helg. Så fint bilde av meg og deg :-)

    SvarSlett
  2. Sprekingen! :)
    Kjempefine bilder! Ser ut som dere har kost dere max! Gleder meg til å høre mer om turen deres :)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett