fredag 30. september 2011

30.09.68


Bursdag idag jeg , og heldige meg har fått akkurat hva jeg ønsker meg .

Jeg har lenge hatt lyst på Dr. Martens boots og jeg har fått de av mine kjære Yippy.

" Helt siden 1. april 1960 , da det første paret med Dr. Martens boots rullet av samlebåndet og på føttene til postmenn , politifolk og vanlige arbeidere, har ryktet om holdarhet blitt en legende. Over 100 millioner par senere har troen på lage holdbare varer blitt sterkere enn noen gang ".


og ikke nok med det.....





Etter  å ha plantet ett sterkt ønske om akkurat denne knallstilige termokoppen i LILLA - blandt mine kollegaer på verdens beste jobb - Hva annet enn den får jeg av denne herlige gjengen . Lykke - jeg blei kjempeglad- og det fine kortet da :) tusen tusen takk igjen.

Og ikke nok med det....


Denne har også ankommet Hamre - snakk om heldige meg....

Jeg har fått mere også , penger og herlig høst stæsj :))

Og ikke nok med det verdensherligste barn og mann


Her er minsten igang med å vise meg ett av sine maaaange triks på trampisen -nå i ettermiddag i herlig høstvær , nå er mannen igang med middagen på kjøkkenet og jeg gleder meg til biff  m / sopp osv., fløtegr.poteter . det blir godt det veit jeg for han kan lage verdens beste biff :))

Jeg er glad trallala...............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar