lørdag 24. september 2011

Lavendelhjerte og monsterhorn.


Heisann, her er jeg igjen - har hatt en liten bloggepause - men nå har jeg fått samlet meg igjen ....og lenge leve kreativiteten i meg igjen - har det best da .....

I dag har jeg laget noen duftehjerter fylt med vatt og lavendel fra egen hage - plukket inn og tørket av meg og Vegard - det lukter sååå godt - etter en stund når du nesten ikke kjenner noe lukt  - så er det bare å knipe litt på hjertet , så kommer lukten frem igjen.


Dette laget av lin og aplikert med ett eldre broderi - tenkte jeg å gi til vertinnen i 40 - års laget som vi skal i seinere i kveld.

Lavendel : lukt , knip ,lukt - sommerminner....


Innimellom sying - har vi laget Monsterhorn idag - har blogget de her inne før - de er bare helt fantastisk gode - skal dele oppskriften med dere snart.



Alle pelargoniene har kommet inn - så nå er det bare å ta turen å få kjøpt inn noen flotte tulipanløker til krukkene ute. hmm kanskje jeg husker på det i år.....

Ha en fortsatt fin lørdag

KLEM FRA MEG TARATEI.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg, jeg er jo heller ikke så bra på kommentarer...men koser meg med alle innleggene dine. Nydelige hjerter du lager da;)

    SvarSlett
  2. Mmmmmm.... Lavendel.... Det dufter så nydelig! Og så er det ekstra stas når en har sanket det fra egen hage! :-D

    SvarSlett