søndag 16. oktober 2011

Morgenstund...


Sitter her å koser meg med kaffe , Vegard som ser på nrk super og Dennis .
Og lurer på om jeg skal starte høstens maleprosjekt? har noen møbler jeg er glad i som muligens hadde blitt ennå mere knase med noen strøk maling?
Hm men hvilke farger ? tror jeg har en plan og mannen sa "mal i vei du " i går når jeg uttrykte min maletrang. Selv om den ene fargen jeg nevte var noe spektakulær eller kanskje ikke?
tenke tenke tenke , tror det blir en Ole Brum : ja takk, begge deler...


Her skal det males...



Kenwood én var i sving i går også - disse skillingsbollene fordufter fort i dette huset...

Her skinner solen idag , jeg skal nyte dagen ,lage god søndagsmiddag , gå på tur med Line ( som skal reise tilbake til Tønsberg idag ) og ellers dille og dalle som jeg pleier .
Ha en strålende oktobersøndag,
vis omsorg og nyt dagen.

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)

    Så koselig hilsen du la igjen hos meg da!
    Takker for snille ord!

    ...Ønsker deg en FIN søndag :)

    SvarSlett
  2. De bollene så farlig fristende ut!
    Tenker du har kost deg med besøk fra Line i helgen, gleder meg til å høre om det!

    Klem Marius ;-)

    SvarSlett