lørdag 29. oktober 2011

Akvariet i Bergen og pingvinmaling.


Hei
I dag tok vi turen inn til Akvariet , vi har fått med oss at det er åpnet en slangeutstilling der inne nå som vi ikke har fått med oss ennå . Vi liker oss godt på Akvariet ( spesielt den minste og den eldste) , jeg gikk rundt å koste meg med en varm kaffemocca , tok bilder å hørte på interessen for fisk og sjø som far og sønn har til felles.




Hei kan du ta et bilde av meg i profil ...



Pingvinene har fått nye "hus" eller tak over "håvve" som noen kaller...
Sikkert veldig praktisk når snøen kommer eller?? ( De skal jo egentlig tåle vinter og snø ??eller? jo !)

Vi fikk med oss mating av pingvinene , spekkhogger filmen , og vi ( de ) gikk grundig igjennom alle avdelingene .
Vegard shoppet litt i butikken på vei ut og det resulterte i et flott pingvinmaleprosjekt når vi kom hjem. han kunne ikke komme hjem fort nok ...




Skikkelig konsentrasjon og nøyaktighet er å spore...




Malingen måtte tørke før neste strøk og  blanding av maling for å få rette fargen fram...





Her er utstillingen klar , på en kjøkkenkrakk og med papir lagt utover : " det er jo lissom nordpolen eller sydpolen da mamma"
" Pappa kom å se på utstillingen min da "

" mamma du må blogge dette"



Og her står kunstneren min stilt opp med maling og pensler og et ferdig resultat han stolt viser fram til alle dere også .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar