fredag 14. oktober 2011

Bytur.


Herlig høstvær idag , bytur sammen med 3 barn (pluss Knerten og Karoline ) Vi har vært på kino og sett Knerten i knipe - etter filmen ga vi den terningkast og den fikk 6,4,4,5 ikke værst :)) Vi shoppet litt -men det hører med til historien at minste mann er på god vei til å utvikle et mega hat forhold til klesbutikker . Han gikk å sang sin egenkomponerte strofe :" dette er så KJEDELIG , dette er så KJEDELIG" passe høyt inne i en Bik Bok butikk - jeg observerte litt og la merke til at ingen av de jentene som måtte høre han, dro på smilebåndet - de  var vel i alderen 13-22 kan jeg tenke meg .... men men vi jenter kan jo dra på en 5-6 klesbutikker på rad - så jeg skjønner tegningen junior.
Kjempekoselig å ha alle barna samlet igjen allefall :)))
Nå skal vi kose oss med nachos og salat ikveld - å sikkert gi noen terningkast på idoldeltakerene.
Jeg gleder meg til å gli ned i sofaen med strikketøy og bare kose meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar