fredag 7. oktober 2011

alle hjerter banker...


I løpet av en kveldstund tidligere i uka , blei 6 nye lavendeldufthjerter til - koser meg skikkelig oppe i sykroken min - ønsker meg mere tid til det - prioritering er nøkkelordet i denne sammenhengen også.




Det flotte skiltet med det beste ordtaket på - fikk jeg til bursdagen min av min snille nabo.





Mari digger sin nye Mariusgenser - som snille mormor har strikket, jeg er sikker på at hun har strikket iallefall 10 sånne flotte gensere. Husker godt min 1. den var hvit i bunnen - og Espen (lillebror) hadde blå. Vi hadde ofte samme type klær vi to - i ulik farge - og masse hjemmesydd og hjemmestrikket . Tenk om vi hadde tatt bilde av alt det mamma har laget .... det hadde blitt en veldig tykk bok. Og hun fortsetter heldigvis å produsere - til vår fordel. Takk mamma :)

Har kjøpt meg alpakkagarn til å strikke meg min egen marius - hmmm egentlig er mamma aller best på sånne store prosjekt- men jeg skal i allefall begynne...



Mari(us)

1 kommentar:

  1. Hei, Monika!

    Så fine hjerter du har sydd, er sikker på at de lukter godt også. Håper alt står fint til på Steinsland i det fine været. Her er det høstferiemodus. Har vært på Pyttane i dag. Må treffes snart på privaten igjen.

    Klem

    SvarSlett