mandag 4. april 2011

Babushka.


Tenkte jeg skulle vise noe av det jeg fant på årets 1.loppis , for min del i allefall da . Denne søte babushkaen , men det var ingen flere inni ... men fin i allefall synes jeg .

Denne gjengen fikk jeg også med meg - tror jeg har tatt 10 bilder av disse - men de blir så uklare ??? Dette er det beste tro det eller ei- ser ordentlig russiske ut disse..


Disse damene har jeg hatt en stund nå - har kjøpt de av en annen bloggerske borghildpia.blogspot.com
De har stått i vinduskarmen på jobben lenge .

Vi har vært på Haukeland i dag med junior - han har tatt av gipsen på foten som han har hatt på i 6 uker, såret har grodd fint og alt er i orden - nå er bare å bruke foten så mye han vil. Jeg er veldig glad
for at alt har gått så bra og at dette er over i god tid før sommeren.

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg elsker også disse dukkene, så søte.

    SvarSlett
  2. Heisan Taratei
    Så du er en rikitg morgenfugl du!
    Her var det mange damer i alle varianter og du har fått inviet loppesesongen alt ser jeg. Det skal jeg i dag og jeg har alt sommerfugler i magen. Hele 3 loppis her i Sandefjord er ikke hverdagskost. Tror ikke jeg har ro i kroppen til å få ned en brødskive en gang, men litt sterk kaffe MÅ jeg ha.
    Fin lørdag til deg også!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett