onsdag 13. april 2011

Akvariet i Bergen:))


Phu endelig internett igjen - uten nett siden søndag merkes... avhengig???
I allefall på søndag tok vi turen til Akvariet i byen , alltid kjekt der - Vegard digger det stort og han viser oss rundt med stor entusiasme - på bildet over er ett av høydepunktene - hai tunnellen .




Pingviner er å blir bare, søte





Laget meg en pompadur , hadde ikke noe mønster for hånden - men tok utgangspunkt i brødkurvene som jeg sydde her tidligere - kan brukes til å ha forskjellig ting i : sminke, toalettveske,hårpynt, håndarbeid og dill&dall.

Nå stikker jeg ut i solen , ha en fin ettermiddag og kveld.

1 kommentar:

  1. Hei på deg, indisk mat er så godt, min favoritt. Jeg har lagt ut en god korma oppskrift på bloggen min for en stund tilbake, den er veldig enkel å få til,bare man har krydderet som skal i. Ellers så er det jo masse bra på nettet og finne også. Det finnes en dame i Oslo med et nettsted, hun har skrevet en bok. Indisk mat på norsk, trur damen heter Niru, prøv å google det. Lykke til, klem Wilhelmine

    SvarSlett