lørdag 17. desember 2011

To julekakefavoritter


Her er to av mine julekakefavoritter , dette er Monicas peanøttkjeks. Oppskriften har jeg fått for mange år siden av min gode venninne og med det klingene navnet Monica ( Beathe), de er kjempegode og ofte har jeg måtte lage en ny ladning før julaften ...tror det skal holde i år. Peanøtter blandet med sjokolade er bare deilig.




Risboller er også ett must , smaker sååå godt sammen med kaffe :)) jeg bruker lyskokesjokolade til disse og oppskriften har jeg fra mamma.



Oppbevarer disse i en stor tupperware boks, kaldt eller i frysen.





Junior fikk disse tova vottene i advendtsposen sin forrige helg , varme , myke og hjemmelagde .

I ettermiddag tok jeg på meg ryggsekk , Dennis i bånd og gikk bort på butikken - to fluer i en smekk og jeg kan kose meg med god mat og drikke i kveld med god samvittighet ( eller ...jeg hadde gjort det uansett hehe)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar