søndag 31. juli 2011

helgens syssler .


Lørdagen blei brukt til å sette opp port og rekverk på enden av terrassen vår , det er skikkelig praktisk for Dennis - for da kan han vandre fritt ut og inn uten å ha bånd på seg. Vegard jobbet på sammen med pappa - de var skikkelig flinke - lørdagsettermiddag var det ferdig


Og alle var fornøyde , mangler bare en dørklinke - men det kommer nok snart på plass :))



Dennis ser litt mellomfornøyd ut her synes jeg - men det handler om at han helst vil være der vi er uansett - men han tripper glad og fornøyd, ut og inn uten å kile seg fast med båndet - deilig :))


Idag når sola endelig tittet fram så tok vi turen ut til Sæle ( ca 7 min å kjøre fra oss) det er en perle - ungene har mange gode minner der i fra - fint å ha en så flott strand i nærheten særlig nå på seinsommeren når ferien er over - og vi lett kan ta en ettrmiddagstur ut i havgapet.

Line blei også med - siste helgen før østlandet kaller.


Ikke noe å si på selvtilliten til denne gutten :))


Bildet tatt fra tofterøy , her bor vi ( rød ring).


Middagen vår idag - nykokte krabber .

Innimellom alt dette koselige og fine - har jeg mine stunder hvor den siste ukens hendelser fortsatt slår meg ut , historiene fra de unge - flotte taler - Norway cup - roser- tårer- konserten i Oslo Domkirke alt dette rører meg dypt og inderlig.
I morra er det 1.august , Henrik min nevø blir 13 år og jeg skal på jobben igjen :)))



1 kommentar:

  1. Deilig med ett sted å bade like ved der en bor!
    Så riktig så idyllisk ut!

    Tenker dere nyter siste uken med Line, kommer til å savne henne MASSE!!

    God ny uke!

    Klem Marianne

    SvarSlett