tirsdag 17. mai 2011

Hipp hurra for 17.mai


Hoppebilde a`la mamma - jeg må si at jeg var redd for å skli i det fuktige gresset - men jeg holdt meg på beina gitt :))




"1. klasse hei hei hei
vi er tøff og kul og grei"





Alle faner på rekke og rad ...





Dette måtte jeg bare forevige , det dukket opp ei lita jente med dette søte lammet -
Sikkert ett kopplam- som vi kaller det der jeg kommer fra - her sier de alelam.





Linus russ



tunga rett i munnen - tror det var Elin nabo som tok seieren her - dunka spikeren ned på 6 slag.

En flott 17. mai feiring vel overstått - heldigvis blei Vegard feberfri og fikk maksimalt ut av dagen - det er jo barnasdag tross alt.

Nå skal jeg sitte med beina godt oppi sofaen og lese siste rest av Min kamp - Knausgård 2.

Ha en fortsatt fin 17.mai kveld - klem

1 kommentar:

  1. Haha - men der hoppet jo du i Vestfoldbunad også ;). Både mannsbunaden og kvinnebunaden fra Vestfold er veldig fine. Med tid og stunder er det meningen at datteren nok skal få en slik, men så lenge jeg har to bunader - drøjer vi det litt. Sønnen kommer nok krypende til korset etterhvert han også. Thormod er forresten fra Sandefjord - så ungene mine har halvparten hvalfangerblod og halvparten bondeblod. Salig, rar blanding - haha.

    SvarSlett