fredag 3. februar 2012

Min Marius

Endelig har jeg fått min egen Marius igjen , det er mange år siden jeg har hatt min egen Marius .
Snakk om herlig genser strikket av meg og snille mamma - Tusen takk mamms. Jeg var godt i gang med strikkingen har faktisk strikket bolen helt opp til mønster og den ene armen... men da begynte jeg å ane ugler i mosen... dette kan ta TID tenkte jeg...hmm men hva gjør jeg? sender en søt melding til mamma som begynner omtrent sånn " atte du mamma..." ( har laaaaang erfaring med den type "spørring" den funker ennå ... jeg er jo bare 43 kommer til å bruke den i mange år til...)

Og TRYLL TRYLL vips så kommer verdens herligste genser tilbake over fjellet til meg.
Den er så varm og myk strikket i 100% ren alpakka fra SandnesGarn , og enda et stort pluss den klør IKKE.
Vegard 7 år har tatt bilde av meg idag .






Disse flotte rosene har jeg fått idag , av to flotte , kreative og herlige damer jeg har vært så heldig å bli kjent med . Tusen takk M & M. Og masse lykke til videre som studenter og snart som førskolelærere ,( eller er vi barnehagelærer nå kanskje ? hva har dep. bestemt seg for tro??)
Stå på , jeg heier på dere.

God helg da dere !

Klem

1 kommentar:

  1. Så koselig at du likte rosene Monika :) Tusen takk for fine ord, og for at vi fikk bli kjent med deg også !! du e en flott dame. Klem Merete

    SvarSlett