søndag 12. februar 2012

God morsdag!


God morgen og god morsdag.
Jeg har vært så heldig å få både kaffe og pakke på sengen idag ( kaffe får jeg nesten alltid servert på sengen i helgen da...)
Junior fikk i oppdrag å besørge gaven i år - siden faren har jobbe helg .
Og hvilken skjønn gave da...

To herlig nostalgiske puter og flott nytt krus med "mamma" på.


" Jeg fant disse to mamma, siden du er så glad i gamle ting "


Jeg geleidet junior inn i min yndlingsbutikk - han plukket og mor betalte etter at de var pakket inn.
En tydelig stolt gutt som gledet sin mamma - men best av alt var nok den gode klemmen og stoltheten han tydelig viser. Og telefonene fra eldstejenta og mellomste jenta <3.

Og jeg er langt nede i den tredje koppen med kaffe...


God morsdag til mamman min som er i Sverige på handlings idag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar