tirsdag 15. mai 2012

Bryllup


12.05.12 vår bryllupsdag .
Dagen kom etter måneder med forberedelser, masse organisering og tanker rundt dagen.
Sol,vind,nerver,spenning,
glad,følsom,overrasket,
smil,latter,glede,
tårer,
vakkert,perfekt,godt,
dans,taler,sang,musikk,
familie,venner,kollegaer,
Dette er beskrivende ord som for meg blei virkelighet .
Når man opplever så masse iløpet av en dag , blir man overveldet - jeg kjenner på en god følelse som er på vei langt inn i kropp og sjel.
Men jeg er glad for litt tid for meg selv og bare sammen med mine nærmeste alt dette skal fordøyes...
Emosjonell = meg


Flotte gaver , nydelige kort, huset fult av blomster.

Og en stor takknemlighet til alle som har vært med på å gjøre denne dagen så flott på alle måter.
Inderlige forlovere.
Og gjestene som var glade sammen med oss,
barna som smelter våre hjerter.

Dagen blei dokumenter av vår flinke fotograf Monica , som var med oss fra begynnelse til slutt.

Takk alle sammen <3 <3 <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar