søndag 18. mars 2012

"lappesøndag"


Jobbe helg på mannen - og det betyr at Mari , Vegard og meg har hatt totalt regien på innholdet av denne helga. Og det har vært litt a hvert for alle ... dagen idag startet med lappe steiking rett etter frokost - det var bestillingen fra junior , etter forrige helg inne hos familien Hovland/ Kahrs hvor han fikk lapper i stooore mengder - har oppskriften hengt på kjøleskapdøra og Vegard har gleda seg stort til den store lappedagen. Jeg besto og vi har spist lapper så det har tyti ut øra våres - på bildet over er Mari igang med lappesteiking 2 idag - smaker godt til kvelds også detta.

Mari har spilt håndballkamp i Fana idag - og jeg må bare si det , fytti grisen og jeg hater å kjøre oppi der altså .... havner alltid feil Os-Skjold-Smørås-Nordås .... Fana - jeg skal aldri bo der ikke er det fint der heller.... argh ( klarte faktisk å kjøre feil med GPS også en gang...)

Håpet at sola skulle holde heeeelt til vi kom hjem fra Fana , for da skulle vi på sykkeltur.
Men været holdt ikke - men jeg og Vegard holdt ut - å endte klissvåte men Vegard viste styrke over Tofterøy brua i vind og sidelengsregnvær.



Enda ett par med tovatøffler er ferdige og Mari var den heldige denne gangen,

Vegard sine er allerede på pinnene.

Nå skal jeg kose meg i sofaen resten av kvelden - kanskje se den siste Varg Veum på film ?




1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har kost dere masse også. vegard er vel blitt en reser med den nye sykkelen sin... Vi har kost oss på Herdla igjen, neste gang må dere være med. Hils store og små

    SvarSlett