søndag 18. desember 2011

kastet en urgammel regel ut av heimen....



I dag har vi pynta juletreet , og det er vel den første gangen vi ikke pyntar det på lillejulaften - så dermed har vi " kastet den urgamle pyntejuletrepålillejulaften regelen ut av heimen" Tjihi:))




Denne engelen lagde jeg når jeg gikk på lærerskolen , er fortsatt like fin den :))



har prøvd meg på en collage idag - litt merkelig og dumt at den teksten kommer med da...
Tror jeg må høre med noen datadamer på jobben - de lager så lekre collager.


har bakt krumkaker idag (55 stk.) Oppskriften er etter min oldemor , de er veldig sprøe og gode.

Det har vært en helg med masse juleforberedelser og kos - nå kan jula bare komme jeg er klar :)) nesten.........

1 kommentar:

  1. Syns du gjorde helt rett i å kaste ut den regelen! En må jo ha tid til å kose seg med det!! Det ble veldig fint! Tenker dere har mye julefølelse der i heimen :)

    SvarSlett